Logo Bordro Plus

Logo Bordro Plus

Logo Bordro Plus Programı; GO3, Tiger 3 ve Tiger 3 Enterprise çözümleri ile entegre çalışabilen eksiksiz bir bordro işleme ve takip programıdır. Bordro Plus programı kolay ve esnek yapısı ile işletmenizin ihtiyaçlarını karşılar

Logo Bordro Plus

Satış, Destek, Eğitim ve Danışmanlık Hizmetleri

Müşteri Temsilcisi: 0850 533 13 68 Destek Hattı: 0216 375 03 68

Daha fazla bilgi ve size özel fiyat teklif için bize ulaşınız.

 

LOGO BORDRO PLUS

Güncel Mevzuata Uygun Bordro İşlemleri

İşletmeler Logo Bordro Plus ile yasal mevzuatlara uygun, hatasız ve kolayca bordro yönetimi yapabiliyor; böylece şirket dışı paydaşlardan hizmet almaya gerek kalmıyor ve hem maliyet hem de iş gücü tasarrufu sağlanıyor.

İlgili kurumlarla hızlı iletişim

Sosyal Güvenlik Kurumu mevzuatlarına tam uyumlu çalışan Logo Bordro Plus ile Aylık Prim ve Hizmet Belgesi, İşe Giriş Çıkış Belgesi, e-Bildirge gibi belgeler hazırlanıp sistem içinden SGK’ya aktarılabiliyor.

Bireysel emeklilik işlemleri

Logo Bordro Plus çözümünün isteğe bağlı modüllerinden BES Otomatik Katılım Entegrasyonu modülü, bireysel emeklilik şirketleri ile gerçekleştirilen entegrasyonlar sayesinde operasyonları hızlı ve pratik bir şekilde yönetmeyi sağlıyor. Sözleşme açılış işlemlerinin, sözleşmelere aktarılacak katkı payı tahsilat süreçlerinin Logo Bordro Plus üzerinden gerçekleştirilmesi de katılımcılara güncel durumlarını kolayca sorgulama imkanı sunuyor.

Modüler ve Entegre Yapı

Temel modül olan, Sicil Yönetim'i üzerine, istenilen zamanda, Ücret Simulasyonu fonksiyonu kullanarak  zenginleştirilme olanağı sunar. Ayrıca Bordro Plus, Logo ERP ve Tiger HR çözümleri ile entegre çalışarak bilgi akışını ve süreçleri hızlandırır.

Sicil ve Ücret Yönetimi

Tüm işletmelerin ve mevsimlik işçi çalıştıran firmaların Sicil ve Ücret Yönetimi konusunda gereksinimlerine cevap verir.

Bordro İşleme ve Takibi Tek Bir Yerde

Bordro Plus; GO 3, Tiger 3 ve Tiger 3 Enterprise çözümleri ile entegre çalışabilen eksiksiz bir bordro işleme ve takip programıdır.

Her Ölçekten İşletmeye Uygun

Her ölçekten işletmeye uygun Bordro işlemlerini dışarıdan destek alarak değil, kendisi yönetmek isteyen büyük, orta ya da küçük ölçekli tüm işletmeler Logo Bordro Plus ile bordro süreçlerini kolayca yönetebiliyor.

BES şirketleri ile Otomatik Katılım Entegrasyonu

Otomatik Katılım Entegrasyon modülü ile sisteme girişte toplu, yeni işe girişlerde kişi bazında hesap açılışı yapabilir, kişilerin güncel durumlarını sorgulayıp, katkı payı aktarımı yapabilirsiniz. Bordro Plus Otomatik Katılım modülü AvivaSA ve Anadolu Hayat Emeklilik şirketleri ile entegre çalışmaktadır.

İş Gücünde Tasarruf

Bordro işlemlerini, yasal prosedürleri ve raporların otomasyonunu, mevzuat bilgisi gerekliliğine göre minimize ederek iş gücü tasarrufu sağlar.

Kolay Kullanıcı Deneyimi

Sunduğu zengin özelliklerinin yanı sıra kısa öğrenme süresi, basit ve çabuk şekilde uyarlanabilirliği sayesinde, işletmelerin bilgi teknolojilerine yaptıkları yatırımdan maksimum fayda elde etmelerini sağlar.

Sosyal Güvenlik Kurumu Uyumu

Sosyal Güvenlik Kurumu’na bağlı çalışanların (4-a) tüm mevzuat ihtiyaçlarını tam olarak karşılarken esnek ve kolay bir kullanım sunar.

ve Diğer Birçok özelliğe broşür'den bakabilirsiniz.

Logo Bordro Plus DETAYLI BİLGİ, DESTEK, EĞİTİM VE TEKLİF ALMAK İÇİN;

Müşteri Temsilcisi: 0850 533 13 68 - 0216 375 03 68