Kurumsal Bakım Anlaşması

Kurumsal Bakım Anlaşması

Kurumsal Bakım Anlaşması Neden Yapılmalıdır ?

Günümüzde Sunucu, Bilgisayar ve Bilgi Teknolojileri Altyapılarınızın kesintisiz, sorunsuz çalışmasını sağlamak önemli bir husus haline gelmiştir. Donanımsal ve yazılımsal sistemlerinizde oluşabilecek olumsuz durumlar iş süreçlerinizi yavaşlatmaktadır. Sürekli kontrolü ve bakımı yapılmayan bilgisayar, sunucular, Yazıcı, İp Santral ve Network altyapıları iş sürecinizin duraklamasına neden olabilmektedir. Şirketler kurumsal bakım anlaşması yaptırarak bu sorunların önden tespiti ve karşılaşılan sorunlarda anında müdahale sağlatabilirler. Özellikle sunucularında, bilgisayarında karşılaşılan sorunları kısa sürede çözüme kavuşturmaktayız. Aylık / Yıllık Bakım anlaşması yaptıran müşterilerimize  yerinizde destek, telefon ile veya uzaktan bağlantı desteği sağlamaktayız. 

kurumsal bakım anlaşması,logo teknik destek

Kurumsal Bakım Anlaşması Bize Ne Avantajlar Sağlar ?

Bakım anlaşmalı müşterilerimizin rutin kontrolleri öncelikli olarak yapılır. Ay içerisinde oluşacak sorunlarda ekstra maliyet çıkmaz. İşletmenizde teknik ve yazılımsal sorunlar sebebiyle oluşabilecek problemlerde vakit kaybına uğramazlar. Verileriniz düzenli olarak yedeklenir.  

Bakım Anlaşması ile Hangi Hizmetler Verilmektedir ?

-Bilgisayar Bakım, Onarım, Yazılımsal Sorunlar vb.

-Sunucu Kurulum, Bakım, Teknik ve Yazılımsal Sorunlar

-Yazıcı, İp Santral ve Network Altyapı Kurulum, Bakımları

-IT Danışmanlık ve Destek Hizmetleri

Bakım Anlaşmasının Yaptırmak İstiyorum

İletişim numaramızdan bizlere ulaşarak detaylı bilgi alabilir, ofis ziyaretinde bulunmamızı isteyebilirsiniz. Aynı zamanda teklif almak isterseniz 444 43 19 numaramızdan ulaşabilir yada sales@alpbilge.com.tr adresine mail gönderebilirsiniz.