Kurumsal Bakım Anlaşması

Kurumsal Bakım Anlaşması

Günümüzde işletmelere para ve zaman kaybettiren, kârlılığı ve verimi düşüren ve sonucunda da mutsuz işveren ve çalışanlara sebep olan etkenlerin en başında, teknolojiyi verimli ve problemsiz kullanamamak geliyor. Alp Bilge Bilgisayar Bakım Anlaşması ile tüm teknolojik donanımsal ve yazılımsal sorunlara çözüm üretip, sorunlardan kurtulmanızı sağlıyoruz.

kurumsal bakım anlaşması,logo go3, tiger 3, destek

Kurumsal Bakım Neden Yapmalıyım?

Kurumsal Bakım Anlaşması size; donanım ve yazılım sistemlerinizin düzenli bakımının yapılmasını, oluşabilecek sorunların önceden tespit edilip sorun haline gelmeden anında müdahale edilmesini, bilgisayar ve sunucu güvenliğinizin sağlanmasını, teknolojik yeniliklerden haberdar olmanızı ve güncele ayak uydurmanızı, daha verimli ve hızlı çalışmanızı ve sorun oluştuğu takdirde öncelikli olarak hizmet almanızı sağlar. Anlaşmamız bilgisayar sistemleri, işletim sistemleri, donanım, server, ağ yapısı, çevre birimlerinin bakımı, güncellenmesi ve yedekleme işlemlerini kapsamaktadır. Periyodik bakımlar hariç donanımsal ve yazılımsal sorunlar için en kısa sürede müdahale edip gereken önlemlerin alınması ve çözüme kavuşturulmasını kapsar.
 
Kurumsal Bakım Anlaşması Yaptırmanın Avantajı Nedir?
 
Kurumsal Bakım Anlaşmalı müşterilerimize oluşabilecek sorunlarda öncelik tanınır. Ay içerisinde oluşabilecek ekstra servis ihtiyaçlarında ek bir ücret ödenmez. Müşterilerimiz yaşadıkları sorunlar yüzünden iş kaybına uğramazlar, verilerinin yedeklenmesi düzenli olarak yapılır. Satın aldıkları ürünler için özel ödeme koşulları ve indirimler sağlanır.
 

Kimler Kurumsal Bakım Anlaşması Yaptırmalıdır?

İşletmesinde 5 ve üzeri bilgisayar, notebook, server, yazıcı, barkod yazıcı, ip santral bulunduran ve sorun olduğu takdirde acil ve kesin çözüm isteyen işletmelerin yaptırması önerilir.
 
Kurumsal Bakım Anlaşması Ne Tür Hizmetleri Kapsar?
 
Bakım Anlaşması yapılması durumunda Yesis Bilişim işletmenize uzaktan ve yerinde servis/destek hizmeti vermeyi, periyodik aralıklarla bakımı, sorunlu cihazların merkezimize getirilmesi gerekiyorsa muadil cihaz sağlamayı ve tüm sorunlarınızı çözmeyi taahhüt eder.
 
Kurumsal Bakım Anlaşmasının Maliyeti Nedir?
 
Bakım Anlaşması maliyeti işletmenizdeki bilgisayar, yazıcı, server… gibi cihazların sayısına göre değişiklik gösterir. Fiyatı belirlemek için IT altyapınız incelenir ve buna göre uygun teklif iletilir. Teklif almak isterseniz: 444 43 19 numaradan ulaşabilirsiniz.
 
Kurumsal Bakım Anlaşmasının Geçerlilik Süresi Nedir?
 
Kurumsal Bakım Anlaşmamız Aylık ve Yıllık şeklindedir.
 
Bakım Anlaşmasının Yaptırmak İstiyorum
 
İletişim numaramızdan bizlere ulaşarak detaylı bilgi alabilir, ofis ziyaretinde bulunmamızı isteyebilirsiniz. Aynı zamanda teklif almak isterseniz 444 43 19 numaramızdan ulaşabilir yada sales@alpbilge.com.tr adresine mail gönderebilirsiniz.