LOGO TİGER3 DÖNEM DEVRİ İLE FİRMA DEVRİ ARASINDAKİ FARKLAR

LOGO TİGER3 DÖNEM DEVRİ İLE FİRMA DEVRİ ARASINDAKİ FARKLAR

LOGO TİGER3 DÖNEM DEVRİ İLE FİRMA DEVRİ ARASINDAKİ FARKLAR

Logo Tiger3 Dönem Devri,  Firmanın kendi dönemleri arasında yapılan devir işlemine dönem devri denir. Dönem devri yapılacaksa ilgili firmada devir öncesinde yeni dönem açılmalı ve dönem dosyaları oluşturulmalıdır. Logo Tiger3 Firma Devri, Bir firmadaki bilgilerin başka bir firmaya kopyalanması sonrasında yapılan devir işlemine Firma devri denir. Logo Tiger3 Firma devir işlemi aynı veritabanında yapılabildiği gibi ayrı veritabanına da yapılabilmektedir. Dönem devrinde sadece açılış fişleri devredilğinden daha kısa sürmektedir. Firma devrinde tüm kartlar diğer firmaya kopyalandığından dönem devrinden uzun sürebilir. Logo Tiger3 Dönem devri yapılacaksa sonrasında yeni dönemde kartlar silinmemeli ve değiştirilmemelidir. Firmanın bir sonraki mali dönemde kart bilgileri silinecekse farklı firmaya devir yapılması önerilmektedir.

 

 

LOGO TİGER3 DEVİR İŞLEMİ SIRASINDA NELERE DİKKAT EDİLMELİ

Logo Tiger3 Devir İşlemleri Sırasında Nelere Dikkat Edilmeli ; Logo Tiger3 Devir işlemleri devir dokümanı okunarak yapılmalıdır. Devir işlemi toplu olarak yapılabildiği gibi “Devredilecek bölümler” alanından bölüm seçilerek de yapılmaktadır. Malzeme devrinin miktara göre mi yoksa maliyet hesaplanarak mı, Logo Tiger3 Cari hesap devrinin ödeme/tahsilat mı yoksa son bakiye üzerinden mi yapılacağı müşterinin isteği doğrultusunda belirlenmelidir.

 

 

LOGO TİGER3 DEVİR NEDİR ?

Logo Tiger3 Devir Nedir ? Devir, firmalar için tanımlanmış olan mali yıl sonunda, muhasebe açısından tüm hesapların kapatılması ve resmi belgeler hazırlandıktan sonra muhasebe ve ticari sistem işlemlerinin etkilerinin yeni bir mali döneme açılış işlemleri şeklinde kaydedilmesidir.

 

 

LOGO TİGER3 DEVİR İŞLEMLERİ NASIL YAPILIR

Logo Tiger3 DEVİR İŞLEMLERİ

1.  Logo Tiger3 Devir Nedir ?

Devir, firmalar için tanımlanmış olan mali yıl sonunda, muhasebe açısından tüm hesapların kapatılması ve resmi belgeler hazırlandıktan sonra muhasebe ve ticari sistem işlemlerinin etkilerinin yeni bir mali döneme açılış işlemleri şeklinde kaydedilmesidir.

2. ÖNEMLİ UYARILAR !!!
Devir işleminin yapılacağı firmada hiçbir kullanıcının çalışmaması gerekir.
Devir öncesinde tüm verilerin yedekleri alınmalıdır.
Devirden önce data dosyalarının sağlıklı olduğundan emin olunmalıdır.
Firmanın dönemleri arasında devir işlemi yapılacaksa öncelikle yeni dönem açılıp, dönem dosyaları oluşturulmalıdır…